بازاریابی حرفه ای

مشخصات و بررسی اسپرسو ساز Breville / Sage Bambino Plus 2021

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اسپرسو ساز Breville Bambino Plus محصولی بدون دردسر برای کسانی است که می‌خواهند دستگاهی با دوام و زیبا بخرند. البته ممکن است قیمت این اسپرسو ساز کمی زیاد به نظر برسد اما امکانات و ویژگی‌های شخصی ‌سازی آن را در هیچ وسیله دیگری با این قیمت پیدا نخواهید کرد. همچنین این محصول هم برای مبتدیان و هم برای باریستاهای باتجربه عالی است.

  •  

نقاط قوت

  • فنجان‌های ثابت و قابل اعتماد
  • کف ساز شیر اتوماتیک
  • قابلیت تنظیم قبل از ریختن اسپرسو
  • چهار گزینه دم کردن متفاوت

نقاط ضعف

  • طراحی سبک
  • پرتافیلتر آن گاهی خوب کار نمی‌کند.

 

اسپرسو ساز Breville Bambino Plus قیمت بالایی نسبت به محصولات این چنینی دارد اما اگر به دنبال یک اسپرسو ساز خوب و بادوام هستید که قطعاتی قابل اعتماد و عملکردی بدون دردسر دارد، به هیچ وجه از آن غافل نشوید. این دستگاه ویژگی‌هایی دارد که به ندرت در محصولاتی با این رنج قیمت پیدا می‌شود. این ویژگی‌ها شامل کف ساز شیر اتوماتیک، سبدهای تک و دو جداره و قابلیت تنظیم قبل از ریختن قهوه است. اگر حاضرید برای یک اسپرسو ساز پول خوبی بپردازید، Bambino Plus یکی از گزینه‌های عالی بازار به شمار می‌آید و شما را ناامید نخواهد کرد.

تمامی این ویژگی‌های ذکر شده باعث می‌شوند Breville Bambino Plus به کالایی ارزشمند برای افراد مبتدی در این زمینه و قهوه‌خورهای حرفه‌ای که به دنبال کشف طعم‌های جدید هستند، تبدیل شود. همچنین با این دستگاه می‌توان قهوه‌ای با کیفیت و طعمی عالی را در منزل تجربه کرد. حین بررسی دستگاه Breville / Sage Bambino Plus برای اینکه به نتایج جامع‌تری برسیم، از انواع قهوه استفاده کرده و در طول روز چندین بار با آن کار کردیم تا بتوانیم نتایج قابل اعتمادی را برای خریداران فراهم کنیم.

قیمت Breville Bambino Plus

برای کسانی که برای اولین بار می‌خواهند اسپرسو ساز خانگی بخرند و به این دنیا پا بگذارند ممکن است قیمت Breville Bambino Plus کمی بالا باشد و آن‌ها را از خرید منصرف کند. اما ویژگی‌هایی که در Breville Bambino Plus یافت می‌شود حتی در اسپرسو سازهای گران‌تر نیز موجود نیست و پولی که پرداخته می‌شود در برابر امکاناتی که دریافت می‌شود کاملا منطقی به نظر می‌رسد.  از کنترل درجه حرارت شیر گرفته تا زمان آماده شدن سه ثانیه‌ای، قابلیت تنظیم قبل از ریختن قهوه و سبدهای درجه یک و عالی، به شما این نوید را می‌دهد که هر بار هوس قهوه کنید، یک شات خوش طعم و بی‌نظیر را در منزل خواهید داشت.

ویژگی‌های Breville Bambino Plus

شاید هیجان انگیزترین ویژگی Breville Bambino Plus سیستم کف ساز شیر آن باشد. این دستگاه به طور خودکار شیر را در دمای مطلوب می‌جوشاند و به آن بافت مخملی و دلپذیری می‌دهد. حتی پس از اتمام کار حالت خامه‌ای غلیظی نیز روی شیر ایجاد می‌شود. همچنین سیستم تمیز کردن خودکان آن نیز بسیار کارآمد و مفید است. زیرا با این سیستم دیگر نیازی به شستن نازل بخار نیست. هرچند برای تمیز و درخشان نگه‌داشتن آن‌ بهتر است دور نازل را با دستمال پاک کنید. به علاوه، همواره می‌توان شیر را به صورت دستی نیز جوشاند.

Breville Bambino Plus

با این حال شیر غلیظ و عالی تولید شده با این اسپرسو ساز بدون قهوه حاصله از چهار سبد بی عیب و نقص آن هیچ نخواهد بود. در این دستگاه می‌توان از سبد دوجداره ساده‌تری نیز استفاده کرد، زیرا فشار اضافی ایجاد شده توسط خود سبدها باعث می‌شود ریز یا درشت بودن دانه‌های قهوه برای درست کردن یک اسپرسو خوب اهمیت چندانی نداشته باشد. اگرچه افراد حساس و علاقه‌مند به قهوه با استفاده از یک سبد استاندارد تک جداره نیز می‌توانند اندازه قهوه آسیاب شده، فشار و پرتافیلتر را طبق سلیقه خود برای درست کردن یک فنجان اسپرسو تغییر دهند.

Breville Bambino Plus همچنین به افراد اجازه می‌دهد مدت زمانی را که دستگاه قهوه را به پرتافیلتر می‌ریزد را نیز تنظیم کنند. این نوع تنظیم کردن به خودی خود ویژگی‌ای جذاب به شمار می‌رود و باعث می‌شود قهوه در یک جریان ثابت داخل فنجان ریخته شود و در نتیجه طعم متعادل‌تری داشته باشد. به طور کلی این مدت زمان روی ۸ ثانیه تنظیم شده اما شما با توجه به آسیاب و رست قهوه می‌توانید این میزان را کم و زیاد کنید.

طراحی Breville Bambino Plus

طراحی Breville Bambino Plus باریک و منحنی با بدنه استیل ضد زنگ و رنگ مشکی مات است. همچنین در این مدل برای پرهیز از ظاهر زمخت و سنگین بسیاری از اسپرسو سازها، لبه‌هایی نرم را شاهد هستیم. علاوه بر این که ظاهر جمع و جور آن برای متعادل کردن فضای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است، چنین فرم کوچکی باعث می‌شود این دستگاه وزن بسیار کمی داشته باشد.

طراحی ساده به این معنی است که هیچ دکمه اضافی‌ای وجود ندارد تا افراد را گیج کند. تنها سه دکمه یک شات، دو شات و یک دکمه برای بخار دادن به شیر در قسمت جلویی اسپرسو ساز دیده می‌شود. اما در قسمت کناری، دکمه‌هایی برای کنترل دمای شیر و مقدار کف نیز خواهید یافت.اگرچه حین بررسی‌ها متوجه شدیم بدنه دستگاه هنگام وصل پرتافیلتر باید ثابت نگه داشته شود. این مساله به خصوص زمانی که مخزن آب متصل به پشت پر نشده باشد، اهمیت خاصی دارد.

راحتی استفاده از Breville Bambino Plus

برخلاف بسیاری از دستگاه‌های اسپرسو ساز میان رده با این سطح شخصی‌ سازی و ویژگی‌های اضافی، Breville Bambino Plus از طراحی ساده خود برای ارائه یک عملکرد فوق العاده راحت استفاده می‌کند. تقریبا برای استفاده از این دستگاه نیاز به خواندن دفترچه خاص یا آموزش متفرقه نخواهید داشت و با یک دکمه می‌توانید به آسانی یک فنجان قهوه درست کنید. همچنین راه اندازی اولیه نیز بسیار سریع و آسان است. فقط به قرار دادن دستی فیلتر آب و تمیز کردن سریع سیستم قبل از دم کردن قهوه نیاز خواهید داشت. به علاوه، برند برویل دستورالعمل‌های رسوب زدایی را داخل مخزن آب دستگاه‌های اسپرسو ساز خود چاپ می‌کند.

Breville Bambino Plus

علاوه بر همه این‌ها همان‌طور که پیش از این ذکر کردیم، دستگاه کف ساز شیر به سادگی فشردن یک دکمه، شیری غلیظ با بافتی خامه‌ای و مناسب تولید می‌کند. برای این کار کافی است جاگ (پارچ) را روی سنسور دما قرار دهید و با فشردن دکمه شیری فوم‌دار تحویل بگیرید. پس از اتمام کار نازل را به حالت اولیه برگردانید. در این زمان دستگاه به صورت اتوماتیک به آن بخار می‌دهد و نازل را برای استفاده‌های بعدی تمیز می‌کند.

تنها مشکلی که این اسپرسو ساز دارد این است که سینی چکه آن کوچک بوده و نمی‌تواند آب اضافی‌ای که از طریق سیستم تمیز کننده کف ساز وارد می‌شود را در بربگیرد. این به آن معناست که شما باید سینی را به صورت مداوم تمیز کنید. حین بررسی متوجه شدیم به ازای دم کردن ۴ فنجان قهوه با شیر، باید سینی را یک بار خالی و تمیز کرد.

عملکرد Breville Bambino Plus

اولین چیزی که درباره Breville Bambino Plus توجه‌ها را به خود جلب می‌کند این است که بسیار سریع شروع به کار می‌کند. این دستگاه می‌تواند تنها در عرض سه ثانیه گرم شده و به سرعت بین ریختن قهوه و بخار دادن جابجا شود. این یک ویژگی فوق‌العاده محسوب می‌شود و هیچ کدام از اسپرسو سازهای موجود در بازار کنونی نمی‌توانند در این زمینه با آن رقابت کنند.  با این وجود به نظر ما قابلیت تنظیم قبل از ریختن قهوه، ویژگی اساسی و برنده این اسپرسو ساز است.

Breville Bambino Plus

اگر آسیاب قهوه مرغوبی ندارید و یا از قهوه آسیاب شده استفاده می‌کنید نیز همچنان می‌توانید با گزینه دو جداره یک قهوه خوب برای خود آماده کنید. Breville Bambino Plus با چهار سبد دوجداره، ویژگی‌های عالی و قطعات با کیفیت در مقایسه با سایر اسپرسو سازهای بازار، ما را بسیار تحت تاثیر خود قرار داده است.

معایب Breville Bambino Plus

تا به اینجای مقاله درباره مزایای به حق و کارآمدی فوق‌العاده این اسپرسو ساز صحبت کردیم. اما Breville Bambino Plus نیز مانند هر دستگاه دیگری ایرادات خاص خود را دارد. سینی چکه کوچک‌تر آن به آن معناست که به تمیز کردن بیشتری نیاز دارد و وزن کم آن باعث می‌شود هنگام نصب پرتافیلتر کمی با چالش روبرو باشیم. اگرچه چنین معایبی در طراحی چیزهایی است که می‌توان آن‌ها را نادیده گرفت و روی مزایای دستگاه تمرکز کرد.

همچنین اگر میزان شیر بیشتری از لاته یا کاپوچینو درون قهوه خود می‌پسندید، پارچ این دستگاه ممکن است برای شما کوچک باشد. بنابراین ممکن است نتواند نیازهایتان را پاسخ دهد.

نظر نهایی

آیا Breville Bambino Plus ارزش خرید را دارد؟

اگر به دنبال یک اسپرسو ساز بدون دردسر هستید که بتوانید به راحتی با آن کار کنید و بودجه مشخصی برای این کار ندارید، Breville Bambino Plus یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای شما است. همچنین اگر مبتدی هستید و قبلا از اسپرسو ساز استفاده نکرده‌اید، حالت‌های اتوماتیک دستگاه به شما اجازه می‌دهد همواره قهوه‌ای خوش طعم و عالی داشته باشید و با شخصی‌ سازی‌های متنوع آن نیز می‌توانید آزمون و خطا کرده و درست کردن انواع مختلف قهوه را یاد بگیرید.

در طرف دیگر طیف، اگر قهوه خور حرفه‌ای هستید و انتظار شما از یک دستگاه اسپرسو ساز زیاد است، کیفیت بالای این دستگاه شما را ناامید نخواهد کرد و با امکانات زیادی که دارد می‌توانید بهترین قهوه‌ها را در منزل تهیه کنید.

به طور کلی می‌توان گفت  Breville Bambino Plus یک دستگاه همه کاره عالی است که تمام اصول اولیه را مستقیما پوشش می‌دهد و در عین حال گزینه‌های شخصی ‌سازی درجه یک و امکانات دیگر همچون کف ساز شیر را ارائه می‌دهد که بدون شک در هیچ دستگاه دیگری با این قیمت پیدا نخواهد شد.

اسپرسوساز سیج مدل Bambino Plus

اسپرسوساز سیج مدل Bambino Plus

مشخصات

  • ابعاد
    320x 200 x 310 سانتی‌متر
  • وزن
    6.48 کیلوگرم
  • توان
    1600 وات
  • ظرفیت مخزن
    1/9
  • فشار بخار
    15
  • حجم مخزن آب
    1/9
  • امکانات اسپرسوساز
    سیستم گرم کردن فنجان
  • قابلیت استفاده از
    پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
    دستی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه
    اسپرسو
  • کاپوچینو
  • ماکیاتو
  • لانگو
  • فلت وایت
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • تعداد نازل قهوه
    دو عدد
  • شناسه کالا
    2901293500437
نمایش محصول

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا