اخرین محصولات

مشخصات و بررسی گوشی اپل مدل iPhone 13 Mini

کوچک ولی قدرتمند

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

آیفون ۱۳ مینی قدرتمندترین اسمارت‌فون کوچکی است که تا به حال ساخته شده. آیفون ۱۳ مینی دوربین‌هایی عالی و عمر باتری بیشتری در مقایسه با مدل مینی سری ۱۲ دارد که با عملکرد سخت‌افزاری درجه یک خود با حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ به فروش می‌رسد.

نقاط قوت

  • دوربین‌های ارتقاء‌یافته
  • عمر باتری بیشتر
  • عملکرد عالی
  • مدل اصلی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ

نقاط ضعف

  • فاقد سیستم تشخیص هویت لمسی
  • محدودیت شارژ سریع به ۲۰ وات

عمر اسمارت‌فون‌های کوچک هنوز به پایان نرسیده است چراکه آیفون ۱۳ مینی در این عرصه پیشتازی می‎کند. اجازه ندهید ظاهر کوچک این دستگاه شما را فریب دهد؛ قدرت آیفون مینی از آنچه در نگاه اول به نظر می‎رسد بسیار بیشتر است. دوربین‌ها و عمر باتری این دستگاه در مقایسه با خلف خود ارتقاء یافته‌اند تا آیفون ۱۳ مینی را به انتخابی ایدئال برای دوستداران اسمارت‌فون‌های کوچک تبدیل کنند.

آیفون 13 مینی

گرجه اپل برخی از قابلیت‌های برتر از قبیل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، زوم تله‌فوتو و حالت تصویربرداری ماکرو را تنها به آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اختصاص داده است، آیفون ۱۳ مینی از جهات زیادی پیشرفت کرده است. روشنایی صفحه در این مدل بیشتر و پردازنده آن پرسرعت‌تر شده‌اند و امکان فیلمبرداری سینمایی با دوربین‌های آن فراهم شده است.

در این مقاله قصد داریم با بررسی آیفون ۱۳ مینی از ابعاد مختلف چرایی پرچم‎دار بودن آن را در بین اسمارت‌فون‌های کوچک توضیح دهیم و همچنین جایگاه آن را در بین رقبایش بسنجیم.

طراحی

طراحی آیفون ۱۳ مینی در مقایسه با مدل قبلی خود تغییر چندانی جز یک مورد نکرده است. ناچ (بریدگی بالای صفحه نمایش) در این مدل به گفته اپل حدود ۲۰ درصد کوچک‌تر شده و تغییر محسوسی در اندازه صفحه نمایش ایجاد کرده است.

لبه‌های آیفون ۱۳ مینی همچون مدل قبلی خمیده هستند. این آیفون به دلیل کوچک‌ بودن به آسانی در جیب جا می‌گیرد و در دست گرفتن آن حس راحتی دارد. آیفون ۱۳ مینی همچون دیگر مدل‌های آیفون ۱۳ دارای رتبه ضد آب IP68 بوده و تا سی دقیقه در عمق ۶ متری زیر آب دوام می‎‌آورد.

متأسفانه اپل هنوز به فکر افزودن سیستم تشخیص هویت لمسی یا ارتقاء سیستم تشخیص چهره در آیفون نیفتاده است و از این رو سازگاری کمی با سبک زندگی ماسکی کاربران‌اش دارد.

نمایشگر

نمایشگر ۵٫۴ اینچ OLED آیفون ۱۳ مینی بدون تغییر باقی مانده است، البته جز این نکته مهم که روشنایی آن بسیار بیشتر شده است. آیفون ۱۳ مینی با روشنایی حداکثر ۷۸۸ نیت در فضای باز و زیر نور مستقیم خورشید ضعفی در نمایش محتوای صفحه نمایش از خود نشان نمی‌دهد. از این رو کار با این اسمارت‌فون به خصوص در زمان عکاسی رضایت‌بخش‌تر است.

آیفون 13 مینی

رنگ‌ها به لطف نمایشگر OLED زنده و شفاف بوده و با دقت بالایی در برابر چشمان شما قرار می‌گیرند. عملکرد این نمایشگر در برابر آیفون ۱۲ مینی و گلکسی اس۲۱ تح

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا