اخرین محصولات

مشخصات و بررسی هدست بی‌سیم سونی Pulse 3D برای پلی استیشن ۵

در واقع Pulse 3D تلاش سونی برای ساختن یک هدفون بی‌سیم به عنوان یک اکسسوری برای کنسول PS5 است. این هدفون طراحی شیک و صدای رضایت بخشی دارد اما به جای استفاده از یک میکروفون بوم باکیفیت، میکروفون پین هول یا سوزنی را جایگزین آن کرده است.

نقاط قوت

  • صدای قوی، با بیس مناسب
  • سازگاری کامل باPS5 ،PS4 ، PC و Mac
  • طراحی شیک

نقاط ضعف

  • میکروفون Pinhole از نظر کیفیت صدا توانایی رقابت با میکروفون بوم را ندارد.
  • صدای آن در فرکانس‌های بالاتر کمی ضعیف است.
  • برای افرادی که گوش‌های بزرگتری دارند، کمی نامناسب است.

 

سونی در نوامبر گذشته تنها پلی استیشن ۵ را روانه بازار نکرد، بلکه همراه با آن اکسسوری‌ها و لوازم جانبی متفاوتی را نیز برای علاقه‌مندان این حوزه ارائه داد. از آن جمله می‌توان به کنترل از راه دور چند رسانه‌ای، دوربین(احتمالاً برای PlayStation VR) و همچنین هدست اشاره کرد. Pulse 3D که جدیدترین هدفون بی‌سیم سونی برای گیمینگ محسوب می‌شود، بدون شک یکی از زیباترین و شیک‌ترین هدست‌های بازار است. هدفون Pulse 3D کیفیت صدای مناسبی داشته، باس زیادی دارد و از صدای فراگیر PS5 به خوبی استفاده می‌کند. اما متأسفانه، میکروفون پین هول آن توانایی رقابت با یک میکروفون بوم را ندارد و از این نظر تا حدودی ضعیف است.

طراحی Pulse 3D

هدست Pulse 3D تمام ویژگی‌ها و امضاهای شخصی سونی را دارد و طراحی سیاه و سفید آن که کاملا با پلی استیشن ۵ هماهنگی دارد، آن را تایید می‌کند. کاپ‌های هدفون دایره‌ای شکل با پلاستیک مشکی مات هستند که با یک نوار جلویی خمیده از بیرون به رنگ سفید و از داخل مشکی به همدیگر متصل شده‌اند. هدبند هدفون دارای سیستم تعلیق فنری و بالشتکی است که به طور خودکار با سایزهای متفاوت سر خود را تطبیق می‌دهد و کاپ‌ها که روکشی از چرم مصنوعی دارند، بسیار نرم و انعطاف‌پذیر هستند. با این حال، این بالشتک‌ها برای افرادی که گوش‌های بزرگی دارند، مناسب نیست و در هنگام استفاده طولانی مدت آزاردهنده است.

هدست گیمینگ سونی پلی استیشن 5 مدل PLUS 3D

همه دکمه‌ها و پورت‌ها در امتداد کاپ سمت چپ هدفون قرار دارند، همچنین میکروفون پین هول نیز در آن قسمت واقع شده است. کلید پاور، دکمه خاموش میکروفون ، تنظیم کننده صدا، کلید صوتی چت/بازی و سوئیچ نظارت بر صدا، همگی دکمه‌ها و کلیدهای باریکی هستند که در کنار درگاه شارژ USB-C و پورت ۳٫۵ میلی متری aux قرار دارند. دکمه‌ها بسیار کوچک هستند، اما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی با نوک انگشتان دستتان تشخیص داده می‌شوند.

اتصال USB

Pulse 3D برای کار با پلی استیشن ۵ و با استفاده از فرستنده USB بی‌سیم موجود طراحی شده است. این هدفون همچنین با PS4 و رایانه‌های شخصی و مکینتاش نیز سازگاری دارد. پورت ۳٫۵ میلی متری به شما امکان می‌دهد هدست را به جک هدفون پلی استیشن ۴ و یا هر دستگاه تلفن همراهی که دوست دارید، متصل کنید.

هدست گیمینگ سونی پلی استیشن 5 مدل PLUS 3D

هدست سونی مدل PULSE 3D مخصوص پلی استیشن 4 و 5

هدست سونی مدل PULSE 3D مخصوص پلی استیشن 4 و 5

2,900,000 تومان

مشخصات

  • سایر توضیحات
    هدست گیمینگ سونی پلی استیشن 4 و 5 مدل PULSE 3D مخصوص پلی‌استیشن‌های نسل 4 و 5 است PS4 PS5
  • تعداد
    1 قلم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    بازی قابلیت پخش صدای سه‌بعدی
  • امکانات سخت افزاری
    بلوتوث
  • قابلیت شارژ شدن
    دارد
نمایش محصول

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا